ZeynepOzen Sevgili anneler merhaba , Eskişehir anneleri hangi hastane ve doktora gidiyorsunuz ? Kaçıncı haftadayız☺☺
Gizemvencoglu ZeynepOzen aa doktorumuz aynıymış şimdi okudum 🙈 Nasıl memnun musunuz cinsiyetini öğrendiniz mi ?
Zeykem ZeynepOzen merhaba cok sevindim eskısehırı gorunce😍 Anadolu hastanesi Alev hanıma gıdıyorum 19+5 iz suan oglusumuz olcak ınsallah💙💙💙🙏🏼
GkhanEbruzbay ZeynepOzen ilk başladığımda 1 ay sonrasına almıştım randevuyu şimdi her gittiğimde hastaneden çıkmadan danışmadan alıyorum hemen randevuyu babada zorluk olmuyor canım çok memnunum gerçekten işini çok iyi yapan birisi güler yüzlü sevecen çekinmeden soru sorabiliyorsun ki senin sormana bile gerek kalmıyor zaten herşeyi detaylı bir şekilde anlatıyor ☺ Birşey danışacağım zaman çekinmeden arayabiliyorum ve yardımcı oluyor sağolsun tanser beyle başladım inşAllah onunla bitireceğim Allah nasip ederse 🙏🏻
Sakura-chan GkhanEbruzbay gece bile telefondan cevap veriyor vermezse bile 2-3 saat sonra mutlaka dönüş yapıyor ben onda doğum yaptım 🤗
Kbrasayg Merhaba 13+5 özel ümit batıkentte gidiyorum Seda Deniz Işıklar doktorumuz gayette memnunuz 😊
Mehdisram Merhaba Eskişehir anne adayları 😇 33 hafta olduk devlete gidiyorum doktor Mustafa Koçar , Dilek Ulusoy çokta memnunum ikisinden de 😊
ZeynepOzen Gizemvencoglu ben Ramazan hocayı hamileliğimden önce de tanıyorum çok iyi bir doktor çok memnunun 13+4 teyiz henüz belli olmadı 16. Haftada gideceğim tekrar Sizin belli mi?
Gizemvencoglu ZeynepOzen ne güzel bende bir tanıdığım vasıtasıyla gittim çok sevdim kendisini ☺ 13. Haftamızda %80 erkek dedi ama bakalım 18 haftalık olduk salı günü kontrolüm var heyecanla bekliyorum ☺
Esereser Merhabalarrr 😊 39+4 gunluguz anadolu hastanesi alev hanima gidiyorum . Cok memnunum insaALLAH yarin dogumum var 💙
Omerasafinannesi Bizde 37+1 olduk oglusumla devlet hastanesi oguz yuvanc a gidiyoruz ve cok memnunuz 😊