Burcu85 çok teşekkür ederim 🙏 ben istiyordum zaten ama doktorum o an tercih sunmadi daha iyi olacağını düşündü. Antalya’da yaptım doğumumu. Hastane ortami malesef biraz ürkütücüydü ve sadece eşimi aldılar odaya. İkimiz hiç bilmediğimiz bir durumu tecrübe ettik ama belki de çok daha iyi oldu ilk geceden anlamaya başladık anne-babalığı☺️