Herkese merhaba. Bu karanlık günlerde size umut olmasını diliyorum hikayemizin…
Eşimle 10 yıllık birlikteliğimizi geçen yıl Nisan ayında aşk dolu bir evlilikle taçlandırdık. Evliliğimizin 3.ayında hayatımızı tamamlamaya ve bebek sahibi olmaya karar verdik. Ee tabi yaş da 28′e dayanınca ailemizi genişletmek için çok düşünmedik. Şükür ki ilk denediğimiz ay Rabbim nasip etti hamile kaldım. İlk 3 ay malesef minik yavrum fazlaca bulantı ve tiksinme yaşamama neden oldu biraz da huysuzlaşmıştım fakat çabuk geçti ve 2. 3 aylık dönem gerçekten hamileliğimin balayı olmuştu 🙏 3.3 aylık döneme geldiğimizde karnım bir anda devleşti ama her işimi kendim yapmaya devam ettim. Sonra 34.haftaya gelince kasılmalar, sancılar basladi ve miniğim bize erken gelmek istedi. Neyseki hemen farkettim ve hastanede kontrol altına alınıp, doğum durduruldu. Sonraki süreçte ha geldi, ha gelecek derken 38.haftaya geldik. O hafta çatı muayenesi oldum(inanılmaz kolay ve ağrısızdı) 1 parmak açılmam ve yumuşamam vardı ayrica serviksim kısalmıştı. Doktorum vajinal doğum yapabileceğimi ve heran bebeğin gelebileceğini söyledi. Birkaç gün ağrılarım oldu ve 38+3 sabahı adet sancılarım başladı, kalçam ortadan ikiye ayrılıyor gibiydi fakat sancılarım düzensizdi. Hemen hastaneye gittik ve vajinal muayenede bebeğin tamamen aşağı indiğini ama açılmanın ilerlemediğini söyledi doktorum. Dayanabileceksen suni vereceğim dedi aslında fiziksel olarak dayanabilirdim belki ama malum salgından dolayi psikolojim kaldirmayacaktı bu bekleyişi. O halde hemen sezeryana alıyorum bebeğin zorlanıyor dedi. 1 saatin içinde kendimi ameliyathanede buldum, hiç korkmadım çünkü mucizeme kavuşacaktım. Başı kanala oturmuş olan miniğimi çıkarırlarken tüm cekiştirmeleri hissettim ve o anın duygusuyla ağlamaya başlamışken, ağlayan bir ses daha duydum ve oğlum doktorun ellerinin arasında bana bakıyordu. O an sadece iyi mi diye sordum önemli olan sadece buydu. Gerçekten de sağlığın kıymetini bir değil, bin kez daha anladığımız günler yaşıyoruz. Şükür ki ben oğlumu 51 cm, 3445 gram ve sapasağlam aldım kucağıma. Allah dileyen, bekleyen herkese nasip etsin. Dünyanın en güzel yüzü, en güzel kokusu şimdi kucağımda. Biz aile olduk, sıra sizde. Bizler anneyiz ve umudumuzu asla kaybetmemeliyiz. Size umutlu bir ömür dilerim. Benim buradaki hikayem tamamlandı 🙏