Zlhb dün Sami ulusa gittim köpek gibi davrandılar. Gatadan şehir hastanesinden tanıdık olmasına rağmen kesinlikle randevu alamıyorum randevusuz da gidemiyorum almıyorlar burdan da bikaç kişiyle konuştum doktorların bazıları gelmeyin demiş arıyorum telefonla randevunuz varsa gelebilirsiniz ya da kadın doğumlara gidin diyorlar