Kızlar ben normalde düzenli 28 günde bir adet olurdum geçen ay 31 gün de oldum 5 gün geç olmuş oldum aslında 2 gün önceden olurum hep neyse normalde şuan adetim 2,3 gün geçti ama 31 gün olarak sayarsak yarın beyaz akıntım oldu 2,3 gün bir ara göğüslerim ağrıdı çok değil ama şuanda sadece idrarımı yaparken bişi batıyor gibi oluyor öğle Ağrı hissetmiyorum sızlıyor gibi ve bu ay ovulasyon yaptım bakar mısınız üsteki gebelik testi altaki ovulasyon bilen anlayan silik çizgiyi gören varsa yazabilir mi
https://imgyukle.com/i/J978ft