Kızlar adetim 4 gün geçiyor adet belirtisi felan hiç bişey yok 19 aydır her ay test yapardım tek çizgi çıkardı bariz bu ay 2 3 kere test yaptım ama hayalet çizgiyi sadece ben görebiliyorum 🤦♀️ ama Bi türlü koyulaşmadı umarım bu bekleyişin sonu üzücü olmaz böyle olan var mı hamile kalan ☹️