matrushka vucud sağlığı açısından normel doğum yapmak tabiki iyi. diğer türlü sezaryan olduğunda bildiğin yarım insan oluyosun. sonuçta ağır bi ameliyat geçiriyosun.
ha şöyle bişey vr acı konusundan bakıyosan,
normel doğum sancısı çekip son dalika sezaryan olan insan olarak,
sezaryanın kesik ağırısı gıdıklama geldi ve hemen ayaklandım ve hemen sütüm geldi çok şükür.
o normel doğum sancısı, aman Allahhıım.
insanların hep abarttığını düşünürdüm.
1 gün boyunca suni sancı ile çeken kişi olarak diyorum.
abartmak ne kelime.
aynı anda tüm kemiklerimi kırdıklarını düşün desem o acıyı tarif edemez.
ama işte bünye meselesi bi yerde de.
ben dayanamadım en son raddesine kadar beklememe rağmen 1 gün boyunca dayanamadım.
ama öyleleri varki yakınlarımdan, açılması olmadığk halde suni takıp 2 saate doğuran,