Hamileliğin duygusallığı yok bende. Daha önce neye üzülüyorsam aynı şeye aynı derecede üzülürüm. Tek sıkıntım sağlık. Mide bulantısı geçiyor derken (ki geçmedi) mide yanması başladı. Kabızlıkda devam..ruhsal olarak zaten bişeyi takan bir insan değilim