Ben de 33 haftalığım. günlerdir virüsten dolayı çok üzgün ve stresliydim. Annemler başka şehirde ve 65 yaş üzeri oldukları için doğumuma gelemeyecekler. Ve artık kardeşlerim de gelemiyor. 😔 bugün bebeğimin hareketleri azdı sabah ve çok panik oldum çok korktum. Bu kadar üzüldüm de ya ona bişey olursa bi de diye. Artık bunları düşünmemeye karat verdim. Elimizde değil üzülmemek ama bebeğimize odaklanıp mutlu olmaya çalışmaktan başka çaremiz yok.