Birnehirbirdeniz Goksen35 zaten şikayetçi olucam benim psikolojim bozuldu onun yüzünden beni tamamen bayiltin dedm onu bile yapmadi herseyi kafasına göre yaptı allah bildiği gibi yapsn
Kenanizm18 Demetdemircioglu gece dogum oluyor mu? Bide 38 haftadan önce dogum olursa almıo diolar dogru mu? Bu tarama testleri felan orada mı yapıolar kafamda deli sorular :/
Demetdemircioglu Kenanizm18 gece acil dogum oluyosa ve sikinti yoksa nobetci ebe yaptiriyomus dogumu ☺
Akinci2 Goksen35 cnm bende bu doktora gidiyorum ayın 17sinde tekrar gidicem çok memnunum tavsiye ederim doğumunda gayet iyi bence