MrTGcE
Memnunluktan kastim personelin dogum aninda davranisi tabiki de onlarda insan gunde kimbilir kac tane doguma giriyolar ister istemez sıkılıyolardir zaten ozel bi ilgi alaka beklemiyorum canim ama insan durduk yerede azarlanmak istemez mesela tepecik bu konuda mimlenmis durumda duydugum kimse memnun degil personelin sert tavirlarindan