Ne saçma bir başlık yok almıyoruz hasta olmak için uğraşıyoruz tövbe tövbe,bu postu açmanın amacı nedir ya bir siz mi dünyadan haberdarsınız da bizi bilgilendirme ihtiyacı hissettiniz zaten her gün haberlerde gözümüz kulağımız uzman görüşlerini okuyor dinliyoruz bu nedir yani