Islim123 Fatmaaljd lütfen zaten herkes biliyor ama endişeli herkes kuzum böyle şeyler burada paylaşıp üzülmeyelim bence nacizane fikrim
Islim123 Fatmaaljd haklisin canım inan bence de öyle ama ben o haberi gördüğümden beri o kadar üzüldum ki eminim çok kişi de etkilenecektir
Snmdnz merve6106 8 aylik hamileymis virus bulasti diye bebegi almislar anne olmus bebekte cok gecmeden yasayamamis olmus canm birde baska hamile kadin var ama o iyi hatta bende takip ediyorum instagramdan
Guzelllll hilal_yener kartepede 2 hamile kadinda goruldu ogretmen olan iyi bebegide iyi 39 yasinda olan astimi oldugu isin yenik dustu ve oldu bebegini sezeryanla aldilar ama oda öldü bebek virusten ölmedi bende kartepede oturuyorum cevremizde fazla vaka var .
NurseB Herkes endişeli ve yeterince dikkat ediyordur hamile olduğu için bence. Ve mutlaka haberlerde de denk geliyordur herkes haberi vardır. Tekrar tekrar böyle bu konuları, başlıkları görerek stres arttırmayınız bence.
SinemSayin Her can taşıyan anne zaten önlemini almaya çalışıyor böyle başlıklı bir post açmakla kimi bilinçlendiriyorsunuz ki? Millet zaten cok hassas lutfen postunuzu silin. Bilenler zaten haberlerde duymustur bu olayi daha fazla kurcalamaya gerek yok.
Bertn Söyle postlar açmayın bu nasıl bi başlık ya hepimiz hamileyiz planlar bizi yeterince etkiliyor en ufak bir yazı bile beynimizi yoruyor uğraştırıyor bu nasıl bi başlık yapmayın şunları ya hassasiyetlerimizi görelim birbirimize destek olalım bu ne ya başlığa bakın sinir oldum bu ne ya hemen kapatın yada değiştirin
_vesileaksoy Yemin ederim depresyona girdim gerçekten yeter benim gibi dirayetli bir kadın bile bikac gündür çöktü . Hastaneler mayın tarlası gibi dogumumuz yaklaşmış hastane yok doktorlar gelmeyin diyorlar . Özelde doğum yapacak gucumuzde yok . Ya virüs kaparsam korkusu hatsafhada zaten birde üstüne bu haber yıktı geçti . Haberler tvler çarşaf çarşaf yayınlıyor zaten eminim bir çok gebede kafa dağıtmak için giriyor foruma ama yine heryerde bu korona . Şimdi lütfen buraya hayat toz pembe degilciler beni linc etmeye gelmesin bende biliyorum hayatın toz pembe olmadığını gerçeklerin farkındayım ama gerçekten psikolijimiz kaldırmıyor artık . En azından burda çok bahsedilmese de bı sure kafamız dagilsa. Böyle basliklar atmasaniz daha iyi olur. Herkes yeterince çökmüş durumda zaten .
BusraDevlet83 _vesileaksoy Allah’a dua edeceğiz. Birlik olacağız. Dün ben de doğum yapacağım hastanede bir doktorun corona virüsü kaptığını öğrendim. Doğum haziranda ama akıbetimi bilmiyorum. Allah büyüktür. Siz içinizi ferah tutmaya çalışın yine de. Özelde doğum yapmanız gerekirse de yaparsınız. Mutlaka bir yol bulursunuz doğum için. Aşırı pahalı değil orada doğumlar. Şimdiden özel için de araştırmaya başlayın.
BusraDevlet83 Fatmaaljd Herkes önlem alması gerektiğini biliyor bence. Olumsuz paylaşımlar yerine ümit verici paylaşımlar bize daha iyi gelecektir. Gerçi ben buradaki yorumlara bakıp üzüntü yaşamıyorum. Ama yaşayan çok kişi var. Lütfen biraz dikkat edelim.
_vesileaksoy BusraDevlet83 hastaneden geldiğimden beri araştırıyorum Zeynep Kamil vakasız diyorlar bı kez oraya gidicem olmazsa özelde mecburum artık ailelerinde yardımıyla inşallah hallolucak .Bugün ki kontrolumde Doktorlardaki endişe panik hastanenin o ölüm sessizligi gerçekten beni çok etkiledi . Üç hafta sonra ilk kez bugün çıktım oda kontrol için çıkmaz olaydım . 7 den 70 e herkes maddi manevi çok yıprandı . En kısa zamanda atlatalim inşallah 😔
TAkilicci Yani zaten çoğu kadın bebeğim erken doğacak, bana bebeğime bir şey olacak psikolojisinde anlamıyorum birde niye böyle post açıyorsunuz