Ozeyyneb Caglagorkem benim sulu kan şeklinde akıntı oldu. Kimisinin kahverengi sümüksü oluyormuş. 🤷🏻♀️
Caglagorkem Ozeyyneb akıntı gibi az değildi ama dimi ? Fazla uzun bişey sanırım internetten fotoğraflara baktım ortak özelliği o 🤢
Bihem Ozeyyneb Hadi hayırla gelsin inşaAllah, çok heyecanlı 😍 Bende 38 oldum bugün çok sabırsızlanıyorummm 🤩
Kuzucugunannesi Ozeyyneb benm çarşamba günü gündüz ogleden sonra sari sümüksü parca geldi bu gecede idrar yaptiktan snra hafif pembe kanli geldi sanirim gelmesi yakkindr canim bekle 😂sende benm gibi 39 +2 yim
Caglagorkem Ozeyyneb yaa bi keselik bişey değil demekki kontrol edeyim bende doktoruma yazarım devam ederse