Ozeyyneb Kızlar selam nişanım geldi. 39+6 yım. En son çarşamba günü doktora gitmiştim ve bebek kanala inmemişti. Nişan gelince kanala inmiş mi oluyor ve nişan geldikten kaç gün sonra doğum yaptınız 😅
MelikeAkin Ozeyyneb canim nisaninda geldiyse bebegn gelmesi yakindir sancin yada suyun gelirse dogru doktora 😂 tabi sancin devamli ve duzenli gelmesini bekle dayanabildigin kadar yani 5 7 dk da bire dusene kadar sancin evde dayanmaya calis
hunilimom Ozeyyneb bi kaç gün de oluyor genellikle ben 12saat sonra doğurmuştum suyumla beraber geldi
Ozeyyneb mervik21 sabah namazında geldi nişan baya sulu kandı. Ama hiç ağrı ve sızım yok onun içim doktora gitmedim. Sancı bekliyorum.
Ozeyyneb MelikeAkin evet bende öyle düşünüyorum sancıyı evde çekeceğim inşallah. Birbirimize dua edelimm Allahım kolaylaştırsın 🤲🏻🥰
MelikeAkin Ozeyyneb ay amin insallah bende normal dogumu bekliyorum evde ama ne nisan ne su sadece sancilar gidip gidip geliyor allah sonumuzi hayretsin saglicakla gelsin bebislerimiz insallahhh ❤️🙏
Esrayy Ozeyyneb hadi hayırlı olsun her lavaboya gittiğimde merakla bakınıyorum bişey yok acaba idrarla gitmişmidir nişanım😂
Ozeyyneb Esrayy 😂😂 herkesin nişanıda farklı oluyormuş 😅 mesela benim kanlı akıntı suluydu sonra sümüksü bir şey oldu. Ama beraberinde sıfır sancı🤷🏻♀️
ismer19 Canım moralini bozmak istemem ama 15 gün oldu nisan geleli hala tik yok senin haftan var baya belki senin olur artık düzenli sancin gelir umarım Ozeyyneb
Ozeyyneb Esrayy namaz için uyandım o anda ıslaklık hissettim hani adet olursunda anlarsın ya wc ye gittim kilodumda kanları gördüm, yani idrarla değil idrar öncesi gördüm.
Aycalyaa Ozeyyneb benimde bu sabah akıntıyla beraber kahverengi leke geldi 2. 3 kez bugün 40+4 olduk sancılarım da var ama düzene girmesini bekliyorum en son çarşamba gittiğimde kanalda değildi