ilknur3231 ah canım benim..
Bak sana 3 önemli tavsiye vermek istiyorum.
1.si ve en önemlisi stres yapmamaya çalış. Evet zor biliyorum ama bebeğin senin mutlu olduğunu bilmek istiyor. Buna inan☘️
2.si asla ne olursa olsun ev pislik içinde bile kalsa kalkma, iş yapma, kendini yorma, boş booool dinlen. Yatmaktan canın sıkılacak çok iyi bilirim o duyguyu. Ama zaten bebiş gelince yatmak hayal olacak 😀🥰
3.sü çok sağlıklı beslen. Gereksiz vitaminsiz bir şey yeme. Bebeğine faydası olmayacak gıda tüketme. Onun sağlıklı beslenmesi lazım. Hazır gıda paket gıda bunları evine bile sokma. Bol su iç. Hamur işi yağ tuz şeker bunları at hayatından yavrun için. İlerde gebelik şekerinin çıkmaması için de bunlar çok önemli.,🥚🥕🥑
Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🙏