Merhaba güzel anneler 😍
Bir zamanlar burda doğum hikayeleri okuyup ağlardım biliyor musunuz 😞
Sebebi ise berbat bir gebelik geçirmem ve sağlıkla doğum yapacağıma asla inanmamamdı🙄
Ama şimdi doğum hikayemi yazmam nasip oluyor 🙏 hem de doğumdan tam 1 sene sonra 😂 bana da komik geldi ama daha yeni fırsat buldum sanırım.
Kısaca hamileliğimden bahsedip doğuma geçmek istiyorum 🤰🏼
Ben uzun uğraşlar sonucu 2.tüp bebek tedavimde çok az şans ile hamile kaldım.
Sonunda yıllardır hayalini kurduğum hamilelik nasip olmuştu ama hiç de hayallerimdeki gibi olmadı 😓
Gebeliğimin ilk 3 ayı kanaman oldu. Düşük yapma riskim vardı ve hiç kalkmadan yattım. Tam 3 ay.
Allahım diyordum kalkayım artık gezeyim dolaşayım. Herkes bilsin istiyordum karnımda mucizem olduğunu 🥰
Nihayet 4.ay ayaklandım. Hatta işe başladım. Öğretmenim. Okulda öğrencilerim bile mutluluğuma ortak oldu. Benim kadar mutlu oldular 🥰🌸
Her şey yoluna girdi çok şükür derken 7.ayda rahim ağzı yetmezliğim çıktı. Doktor asla kalkmadan yatman lazım dedi işi bıraktım.🥀
O kadar çok dikkat ettik ki. Ben eşim annem kayınvalidem. Hepimiz bu bebek için elimizden gelen bütün gayreti gösterdik.
Ve inanılır gibi değildi tam 38+4 e kadar karnımda uslu uslu durdu minik civcivim💪🏻🐥 tabi kullandığım avuç dolusu iğne, ilaç ve doktorumun da sayesinde.
Gece 11.15 de tuvalete kalktım. Bi anda iç çamaşırım ıslandı. Ay tuvaletimi tutamıyorum artık bebek çok baskı yapıyor diye düşündüm bi an ama hayır bu başka bir şeydi. Tutmaya çalıştım ama tutamıyordum. Ve iç çamaşırımda 2 damla kadar kan vardı. Suyumun geldiğini anlamıştım.
Eşime söyledim ilk önce. Suyum geliyor doktoru ara dedim. Doktor hastanaye gelin hemen dedi ve gece 12 de yatışım yapıldı.🏨
Her şey yolundaydı. 3 cm açılmam vardı. Ama hiç sancım yoktu. Kendimi çok mutlu ve çok iyi hissediyordum.🙏🏻✨
Saat 2 ye doğru artık ara ara adet sancısı şeklinde sancım oluyordu. Ama olsundu. Hiç önemli değildi. Minik oğluma feda olsundu 💙
Saat 2 buçuk gibi belimden epidural iğne yapıldı. 💉
Epidural iğne olduktan sonra hiç sancım olmayacak zannediyordum 🤦♀️ Ama öyle değilmiş tabiki. Bu iğne sancıyı kesmiyor ama epey azaltıyormuş. Sancım artarak devam etti sabaha kadar. Ama dayanılmayacak bir sancı değildi. Şiddetli adet sancısı gibi. 15 dakikada bir geliyordu yanlış hatırlamıyorsam. Başımda eşim bekledi sabaha kadar. Annem ile kayınvalidemi yukarı aldılar. Ara ara görmeye geliyordu annem.
Sabah 7 den özellikle 8 den sonra sancım epey arttı. Artık yavaştan inlemelerim ve bağırmalarım başlamıştı.
8 de doğumhaneye alındım. Doktorum kontrol etmeye geldi biraz daha zaman var deyip gitti. Ebeler sürekli açılmamı kontrol ediyordu.
Ve nihayet saat 9 da doktor geldi ve doğum başladı. 💃
Tabi ben artık sancıdan ağlıyordum. Yanımda hala eşim vardı.
Canım doktorum gözlerime baktı ve dediki sana söz veriyorum 2 kere ıkınacaksın ve bitecek. Sonra nasıl ıkınacağımı öğretti. Dediği gibi de oldu. 4 kere ıkındım ve saat 09.15 de yavru kuşumu yanağıma dayadı hemşire 💙🐣
Bunu yazarken bile dolu dolu gözlerim.
Ben dünyanın en nazlı insanıyım. Herkes öyle bilir beni.
Doktorum tüp bebek bile olsa normal doğum taraftarıyım dediği için onu dinledim ve hayatımdaki en doğru kararı verdim kesinlikle.
Umarım tüm kıymetli annelerim hayalindeki gibi bir doğum geçirir 🙏🏻🤲🏻
Şimdi delikanlı oldu bizim kerata 😍 12.5 aylık. Hala dün gibi geliyor gözümün önüne. Hepinizin hislerini çok iyi anlıyorum. Güzel günler görün inşallah 🙏🏻🌸