Hvva70 bence geç olmadan bir acile gidin? Ya da doktorunuza ulaşma imkanınız varsa… Olumsuz düşünmeyin , eğer düşük bile olsa herşeyde bir hayır vardır. İlk benim de bu şekilde olmuştu . Şimdi 2.hamileliğim 26. Haftadayım ama hep tedirginim risk her zaman çünkü 😞 Allah hepimize sağlıklı bebekler nasip etsin