Hvva70 Kızlar 7. Haftadayım birden akşam üstü kanam basladı önce acık pembe daha sonra koyu pembe cok korkuyorum hastaneyi aradık ancak kendi doktorum kapalıydı acili aradık agrı ve kırmızı kanama olmadıgı sürece bu kanamaların önemli olmadıgını söylediler suan yataktan kalkmıyorum inşallah duayla atlatırım bu zamanı basına gelen varmı tecrübeleriniz neler acaba nolur yazın cok üzgünüm!! 😩😩
Meryeemmm Hvva70 aynen cnm düşük olabilir bende de öyle önce leke oldu sonra koyulaştı ve düşük oldu maalesef
Tatlisannedilekk Hvva70 yerleşme kanamasıda olabilir düşük başlangıcıda olabilir doktor muayene etmeden ultrasonnla bakmadan kimse bilemez öyle saçma şey mi olur. Cnm hemen acile git erteleme sakın, progestan fitil başlıyolar genelde gerek duyarlarsa iğne vuruyolar
Melisahinn Hvva70 canım bende 7 haftalığım kanla karışık kahve rengi lekelenme ile gittim düşük tehlikesi varmış iğneye başladım bence ihmal etme git öyle olmasa bile seninki içini rahatlatmış olursun
Humi Hvva70 benim iki hamileligimdede kanama oldu yerlesme kanamasiymis. Progestan vermislerdi fitil olarak 37 haftaligim simdi. Dedikleri gibi gercekten agriniz yoksa kanamanizda cok cok az geliyorsa aynisini yasiyorsunuz yuksek ihtimal. Stres yapmayin. Yarina kdr bekleyin eger devam ederse sabah gidersiniz doktora. Virusten dolayi acile durumunuzda gercekten sikinti olmadigi dusunuluyorsa gelmenizi istemiyorlar
Lazanne Öyle saçmalık mı olur ya ultrasonla bakılıp iğne ilaç verilmesi gerekir başka bi hastaneye gidin mutlaka düşük olabilir
Hvva70 Lazanne off inşallah kötü bşy yoktur lavaboya gitmeye korkuyorum bu gece nasıl uyuyacağım ben Allah sen sabır ver
nisemom Meryeemmm kaçıncı hafta oldu. Benim 4. Hafta olmuştu iğne ve fitil başladı. 2 hafta önce kestik 10. Haftadayız bu akşam tekrar koyu leke geldi. Dr yazdım ama daha cevap gelmedi. Ben de korkuyorum. İnşallah kötü bir şey olmaz.
Hvva70 Tatlisannedilekk dedilerki agrı sızı yok kanama da kırmızı değilken acile alamam corona var sizden daha önemli vakalar var acilde dediler
Kardelennn123 Canim hemen git bende dusuk yaptim gunduz vakti oyle olmustum dusuk onleuici vermisti ama kaybettim :/ Allah sifa versin insalh korkulcak bsey yoktur
N6gksl Cnm bndede kanama oldu sen özel hastaneye git yarin sabah hemen doktor bakicak sonra sana iğne vururlar sonra fitil verir bndede ayni zamanda kanama oldu doktor kanama olunca hemen gel dedi Allah sana şifa versin
Hvva70 Melisahinn yarın mı gitsem bu saatte bakmazlarki avrupada yasıyorum ben fransada inşallah rabbim evladımı bana bagıslar cok zor sahip oldum ona 😖😩
Hvva70 nisemom 7. Haftadayım ilk kontrolüme daha 15 nisanda gidecegim ayrıca en bastan beri fitil igne ve bant kullanıyorum hormon için
Tatlisannedilekk Hvva70 6.haftamda benimde kanamam olmu acilden giriş yaptırdık yerleşme kanaması ama düşük riskin var diyip fitil başladılar 3buçuk aylık hamileyim hala kullanıyorum. 8.haftamda yine kanamam oldu sonra iğne vuruldum 1hafta. Doktorum bana kanamanı farkettiğin an hemen gel demişti ama şuan korona var işte ağrın falan yoksa sabaha gidersin özele cnm
dilaracicek_134 Hvva70 bu risk grubuna giriyor ama güzelim doğum evine acile git ve muayne ol derim çünkü bende muayne olmadan içim rahat etmemişti
Ozqemrt Hvva70 bende kanamayla hastane yatmıştım ignenin yanında 3 litre su icirdiler canım su iç bol bol ve uzan
Asiye1689 Hvva70 Hvva70 Devam ediyor mu kanamanız? Yoğunluğu ne düzeyde o önemli. Sürekli ped değiştirmeniz gerekiyorsa yoğunsa düşük olabilir. Bazı doktorlar bu durumda hastaneye gitmeden progestan başlayın diyorlar ama doktorunuza danışmadan biz çok faydalı olamayız, yanlış bilgi vermek de istemem. Umarım yerleşme kanamasıdır🙏🏽
Cupkek Hvva70 canım durumun müsaitse özele git hemem bence benim ilk gebeliğim böyle oldu 6hagtalıkken 10hafta sanıyordum kalbi durmuştu
tugce67-67 Hvva70 kuzum korkutmak gibi olmasın ama aksine bu dönemde düşük başlangıcıda olabiliyor ,kendimde yaşadım doktorum açık pembe olursa hemen gel demişti hatta kanamam olduğu gün iğne aerım falan yapılmıştı ,aylarca progestan hap kullandım
Hvva70 Asiye1689 ilk acık pembe daha sonra baya Bi koyu pembe geldi pedi dolduracak şekilde suanda ayaga kalkmıyorum ama leke tarzında devam ayagı kalkınca gelir diye kalkamıyorum acıkcası😔😪
Zuhraa Hvva70 o nasil bir saçmalık yaa ozele gitseydin hemen. Bence hemen kalkip gitmelisin kanaman icin igne verirler
Bilgebalta Benim ilk gebeligimde hiç bir şekilde kanama leke yaşamadım ama ikinciye hamileyim üç aylık oldum hala ara ara lekelenmem zaten verdikleri ilaç belli enkazından hastaneye gidene kadar alıp kullansanız progestan fitil
Hvva70 Bilgebalta ben suan progestanı fitil kullanıyorum ayrıyeten igne ve bantta kullanıyorum en basından beri tüp bebek oldu hormonum yükselmedi ozaman lar ve o yüzden kullanıyorum 15 nisana kadar kullanıcam randevum ozamandı ama suan kanamam oldugu için sanırım Bi şekilde gidip muane olacam içim rahat etmiyor 😔😔