Didi6 Hanifee1273 Ilknur güzel 💖 Zümra ismini iyi araştır ama canım http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/zumra-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1
Rabia-gedik mina_mom çok ayakta durduğun zaman bebek aşağı inermiş biraz zaten canım , öyle zamanlarda dinlenmen gerekirmiş Ama konumu açısından bi tehlike olsaydı eğer doktorun uyarırdı diye düşünüyorum Belki rahim yapınla karın yapınla alakalı bir durumdur
Miniksusam93mr mina_mom ya benim bebegmde altta hissedyrm 23 haftalk bilmyrm normal mi .ben cok az dinlenebiliyrm o yüzden mi aşagida acaba. .doktr bisey demedi bu konuda. Sen kac haftalksn
mina_mom Miniksusam93mr benimde doktorum bisey demedi hatta kontrol günü aşağıdaydı dediğim gibi ama normal dedi ki benimki 2 gün sürdü yane şuan tekrar düzeldi. 21 haftalığız canim🤲😊