Hanifee1273 iremgun bende şuan isim aramaktayım hem Kur’an’da geçsin istiyorum hem rahat söylensin istiyorum hemde anlamlı olsun istiyorum çok mu şey istiyorum 😁 şuan düşündüklerimiz isimler ; İkra ,Melek Sare,Zümra,İlknur,Asel 🙈
ozgeyns iremgun Arya Meva Lisa Arin Mabel Mila Arzela Hazan Alin Rosa kızım olursa bunlardan biri olurdu sanırım😂
iremgun Hanifee1273 yok yok zormuş bu isim olayı ya çpknşry istemiyorsunuz😀 kafası karışıyor insanın😀
Didi6 Hanifee1273 Ilknur güzel 💖 Zümra ismini iyi araştır ama canım http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/zumra-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1
Hanifee1273 mina_mom aynen şuan benim de içimden o geliyor ikinci isme gerek var mı ya İkra tek olsa çok mu sade 😂
mina_mom Bence sade ikra daha güzel geliyor ama yanına dusuceneginiz isme bağlı ama benim sadeden yanayim 🥳
mina_mom Kızlar kusura bakmayın konuyla alakası yok ama kimse cevab vermeyince buraya yazim dedim .. bebeğim bazen sürekli olmasa da çok aşağıda oluyor ve buda bel ve rahim ağrısı yapıyor dinlenince geçiyor ama korkuyorum normal mi böyle ağrılar 2 gün önce kontrolden geldim ozmana aşağıda olduğu için doktorum aradı biraz bebegimi ama bi sıkıntıdan bahsetmedi sizce normal mi .. kusura bakmayın başka fikir alacak kimsem yoktu 🙄
Rabia-gedik mina_mom çok ayakta durduğun zaman bebek aşağı inermiş biraz zaten canım , öyle zamanlarda dinlenmen gerekirmiş Ama konumu açısından bi tehlike olsaydı eğer doktorun uyarırdı diye düşünüyorum Belki rahim yapınla karın yapınla alakalı bir durumdur
Miniksusam93mr mina_mom ya benim bebegmde altta hissedyrm 23 haftalk bilmyrm normal mi .ben cok az dinlenebiliyrm o yüzden mi aşagida acaba. .doktr bisey demedi bu konuda. Sen kac haftalksn