Ben de gitmeden once 5 6 doktora danistim ve 2 gün önce kadın doğuma özel hastaneye bugün de perinatoloji bölümüne gittim. Çok sıkıntılı dönemlerdeyiz ama kesinlikle gidilmesi gerekir. Önlemler üst düzeydeydi zaten sınırlı hasta bakıyorlar hastaneye girerken dezenfektan ve ateş ölçer ile karşılıyorlar. Gelmeden önce de mutlaka maske ve yanınızda yalnızca 1 kişi ile gelin diyorlar. Aynı ortamda çok fazla hasta bekletmiyorlar. Zaten poliklinikte kadın doğumdan başka bölüme gelen hastalar yok. Maske takip mümkün olduğunca temas etmemek alınacak önlemimiz. Virüs tehlikeli evet ama kronik hastalığı olmayan çoğumuzun belki de hissetmeden anlatabileceği bi virüs bebeğe zaten anneden hicbir şekilde geçmiyor. Ama bebegin bir rahatsızlığı varsa ve virüs yüzünden farkedilmezse omur boyu vicdan azabı ve pişmanlık doğurur. Allah korusun. Kesinlikle tüm testleri yapılmalı.