Nursemaaa Merhaba kızlar, 22 haftalık hamileyim virüsten dolayı hastaneye gitmeyi tercih etmiyorum ayrıntılı ultrason için sizce bu ara gitmeli miyim? Tavsiyelerinize ihtiyacım var
Busra221 Nursemaaa bende 22 haftalığım salı günü gidicem İnş önlemimi alıp hiç gidesim yok ama mecbur napiyim 😔
ktnzehra49 Nursemaaa ben ayrıntılı ultrasona girmedim kardiyoloji bölümüne gidip kalbine baktırdım bana ekg çekildi çok şükür bi sıkıntı çıkmadı
AyseAyseAyse Ben de aynı durumdayım. 23. Haftaya kadar yapılıyo diyorlar ama bilmiyorum zamanımız daralıyo
Kulker Kesinlikle gitmelisiniz ben bugün yaptırdım çok önemli bir durum vakit kaybetmeden randevunuzu alın randevu bulmak da çok sıkıntı.
Kulker ktnzehra49 ama ayrıntılı ultrasonda yalnızca kalbine bakılmıyor ki tüm iç dış organlara damarlara bile bakiyorlar
tugbaayaz Nursemaaa benim 2 gün sonra devlette var ama iptal almıyorlarmış hastaneye 20 haftalığım şuan eşimin de iş yeri kapandı işsiz şuan özelde 400 lira diyor napacam bilmiyorum çok istiyorum gitmeyi maddi imkansızlık çöktü üstümüze çok mutsuzum bebeğimin iyi olduğunu görmeyi o kadar çok istiyorum ki 😔😔
Almiraedaa tugbaayaz canım benim kıyamam dua et sabret kendini üzme bebeğin hissetmesin iyidir bebeğin canm strese girme 🙏🥺
tugbaayaz Almiraedaa eşim gidilmesi gerekirse gidelim diyor oda üzülüyor ben kafama takıyorum diye ama bu yoklukta nasıl gidelim derim ki inşallah canım Rabbimden tek dileğim hepimizin bebeği iyi olsun sağlıkla gelsinler inşallah 🤲
Yenianne_ Nursemaaa benim 27sinde randevum var gidicem canim bi yandan da karnimizda ki canlardan mesuluz detayli ultrason önemli bi durum tedbir bizden takdir Allahtan gitmelisin
tugbaayaz Almiraedaa 20 haftalığım şimdi doktorum önemli yaptır demişti bu hafta kontrolüm var soracam tekrar kesin yaptır derse bi yolunu bulup gidecem artık napim 😔
Almiraedaa tugbaayaz Anladım canım hayırlısıyla olur herşey sen canını sıkma strese girme herkesin şuan durumu aynı kötü 🥺