Nuros Masallah cok gencsiniz, ben 35 yasindayim yasla alakasi Yok demek,benimde yüksek cikiyor 5 dakka uzaninca 11/8 düsük cikiyor .3. hamileligim daha öncesi hamiliklerimde sorun yoktu.Allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin.🙏🙏🙏
Nurveyus minikgunesim bak canım hemen limonlu su iç bardağın yarısı limon yarısı su olsun onu iç kesin ben her yolu denedim en etkilisi bu idi şimdi 38 haftalığım tansiyondan bu vakte kadar geldim elhamdüllah yada hemen ılık duşa gir sonra hemen soluna yat uzan protein kaçağın olmadığı sürece okadar korkma tansiyon düşer
Nurveyus SedaAydemir benim tansiyonum düştü 16 10 da oldu ama yediklerime dikkat ederek sürekli ölçülerek geldim şükür protein kaçağı yoksa okadar korkma tansiyonda düşer bence tansiyon ilacı kullanacağınıza bol bol limonlu su için
Ddmtumer Songul111 hamilelikte tansiyon çok önemliymiş benimde tansiyonum kontrolde yüksek cıkmıştı hemen diyete girdim tuzu tamamen kesip hamur işi ekmek vs seyleri hiç tüketmedim sadce bebege faydalı olacak protein agırlıklı süt yogurt agırlıklı ara öğünler yaparak geçirdim ve düzeldi sürekli tansiyonunuzu ölçün ve beslenmenize çok dikkat edin düşecektir inşallah
Sifa0033 Kızlar benim de geçen hafta sağlık ocağında 14 9 çıktı 1 saat sonra hastane de ölçtürdüm 10 5 çıktı o aralar biraz stres yapmıştım Kandil gecesi nabzımın fazla attığını farkettim çok fazla korktum ve stres yaptım kolum sırtım ağrımaya başladı eşime söyledim doktora gittim 14 8 çıktı yarım saate bir ölçtüler ama 14 7 14 6 oldu en fazla doktor tahlil yaptı takip amaçlı yatış verdi yatış yapmak için servise çıktığında hemşire ölçtü ve 12 6 çıktı gece boyu ölçtüler 12.7 11.7 oldu sabah yine ölçtüler 11.7 çıkınca taburcu ettiler. Doktor stresten senin tansiyonun dedi haftada 2 defa ölçüm yap yüksek çıkarsa doktoruna bildir dedi. Hala stres yapıyorum ya yüksek çıkarsa pazartesi doktorumu değiştirip bütün olan biteni anlatmak istiyorum. Yani sormak istediğim şu aslında size sizce tansiyon yüksekliği var mı bende yada stresten kendimi dinlemekten mi oluyor ( içinizde deneyimli anneler olduğu için soruyorum kusura bakmayın hakkınızı helal edin buarada 21 haftalık gebeyim)