Songul111 kızlar bana da doktor yüksek tansiyon görünüyor demişti detaylıma gittiğimde kontrollere gidemiyorum arada evde bakıyorum genelde 13/8 çıkıyor normal mi anlamıyorum ben doktoruma gidemediğim içinde soramadım kaç olunca yükselmeye başlıyor ☹️