Ceylan12334556789 aynen bende de böyle olmuştu ben 5 aylıkken bebeğim 4 aylıkken karnımda sessizce ölmüş hiç kan gelmediği içinde hiç bilemedim grip olup doktora gidince kalp sesini duyamadım dedi acı bi gündü doktorlar da dahil herkes kendini sakın suçlama dedi bebekte bi sıkıntı vardır devam etmemiştir hayırlısı böyleymiş dedi sonra suni sancıyla doğurttuk ve duygusallığımızdan hemen alıp gömdük otopsiye verip nerde sıkıntı var öğrenebilirdik hayırlısı.. şimdi yine hamileyim 5aylık..2.5 ay sonra yine hamile kaldım şükür darısı seninde başına inşllh canım 🤲❤️Allah büyük bi kapıyı kapatıp diğerini açıyor 🌹