Ceylan12334556789 Kızlar kanamam vs olmadı ama düşük yapmışım bugün ultrosonda gördüm başına böyle bir şey gelen var mı acaba ?
Busralacin Ceylan12334556789 ben bebeğimi 9 haftalik zannediyodum megersem 5 +3 de kalp durmus nr kanamam oldu ne bsey hic blmedim
Asl_93 Ceylan12334556789 benim de arkadaşımda olmuştu canım geçmiş olsun 😔 12 haftalık felandı o sanırım 9 haftada kalmış gelişimi kalbi durmuş hiç gelişmemiş 😔 kürtaj oldu.
Darkgod Ceylan12334556789 ben yaşadım canım 5 haftalık idi kontrol olarak özele gideyim bir de dedim kese yi görmüş tüm sonra gittim doktor baya baktı yok kan ver dedi verdim düşmüş düşük yapmışsın dedi çok ağladım bir hafta sonra kanama olur dedi oldu da şuan yeniden hamileyim 33+4
Ceylan12334556789 Nursel45 kese var ama bugün 7 haftalık oldum 6. Haftada kalmış alttan bakıldı kalp atışı yok cnm ama kanamam da yok
Ceylan12334556789 Busralacin bende 7 haftalıktım 6. Haftada kalmış kalp atışı yok kanama yok pazartesi kürtaj diyor
Busralacin Ceylan12334556789 ama canim arada 1 hafta oynuyo hemen olma kurtaj bence belkide 1 hafta geriden geliyordur benim arada baya fark vardi ona ragmen dedimki acaba yasiyomuydu dye terettutum ettim 6 ci haftada duyulmaz daha kalp zaten bence
merve_yazar96 Ceylan12334556789 Kalp atısları 8. Haftadan sonra duyulur diye biliyorum kanamanda yoksa acele etme aynı şey bi tanıdıgımın basına geldi kanama yok ama kalp atısı alamadım dedi ama meger 8. Haftada duyulurmus genellikle bosu bosuna kürtaj yaptı diye düsünmüslerdi biraz daha bekle derim
Cafede Ceylan12334556789 kalp atisini duymadi die kurtaj demistir bnce sonucta kanama yok bise yok bnce ya bkle yada baska dr git
htc34sdkl Ceylan12334556789 geçen yıl yaşadım ben de. Kanama olmadı kontrolde kalp atışının durduğunu öğrenmiştim. 8 haftalıktı ama gelişimi 6 haftada kalmıştı.
Ceylan12334556789 Darkgod canım bende kanama yok kendiliğinden düşmedi kürtaj dedi doktor pazartesi hemde beklesem mi daha kendi düşsün senin kendi mi düştü
Ceylan12334556789 Angelada yok canım geçen hafta 6 haftalıktı bebek gördük bu hafta kalp atışına gittik yok hiç bir şey
Ebe4343 Ceylan12334556789 senin bebeğinin gelişimi durmuş ama düşük yapmamışsın kanama hemen olmuyor zaten üstünden 1-2 hafta geçiyor
Darkgod Ceylan12334556789 vallaha kese görünmediği için parçalanmış dedi kürtaj a gerek yok bir hafta sonra kanama olur dedi kanama oldu bitti sonra gittim baktırdum parça da kalmamış
Ebe4343 Ceylan12334556789 çok zor olabiliyor kendiliğinden bütün olarak düşmeyebiliyor çok ağrın olabilir