Kibarbaby gönderdiğin link çok güzel gerçekten Dr çok doğru söylüyor aslında ama şimdi öyle bir zaman ki sanki biraz kendimizi yorsak fazla yürüsek ağrılarımız kasılmalarımız başlıyor dr yatacaksın diyor veya bir kontrolde birşey yok 15 gün sonra gidiyorsun kanama alanları olduğu ortaya çıkıyor. Belki de artık hamilelik durumu çok zorlaştı ve anne bünyesi rahim bebeğe alışma süreci farklı ilerliyor.