Cansummm malesef bende o evhamli anne adaylarindan biriyim. Ilk bebegimi kaybettim kalp atimi durdugu icin. Bunda okadar cok sknti cekiyorum ki anlatamam Rabbim hepimizin yardimcisi olsun insallah. 21 haftalik olduk ama o icimdeki panigi sknti stresi atamiyorum her hafta mutlaka doktora gidiyorum kalp atislari var mi diye. Etrafimdakiler beni anlamiyo ama ben o aciyi yasadim sonucta. Oyuzden Dua edip bekliyoruz mecbur. Sizde hic stres olmayin Rabbim hepimizin evlatlarini sag saglim kucagimiza versin insallah 😊