Merhaba anneler, ben 39+4 haftalık gebeyim. Daha önce de yazmıştım. Doğum yapmadım henüz ama bi üç gündür karnım adet sancısı gibi ağrılar giriyor. Dünden beri de belim çok az ağrıyor. Bu sabah uyandım doğum nişanım gelmiş yoğun şekilde. Doktora gittik açılmam hiç yokmuş, nst de sancı çıkmadı. Doktor istersen ameliyata alalım dedi istemedim geri geldim. Sizce tahmini ne zaman başlar doğum ya da doğum belirtisi miydi onlar. Bi fikir verin. Normal doğum istiyorum bu arada