Papatya_123 Mugetkmk tabi ki sağlıklı olsunlar sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım en önemlisi o ama ben bebeğime bişey olmasından tedirginim biraz 😔
Buseeeeee Papatya_123 25 canim büyüdükçe cıktı hemen olmuyor zate bebek büyüdükçe çıkıyor yukarı ben proluton ve progestan cok kullanmıştım cok şükür 2 cide öyle olmadi m.etme sen dinlen herşey yoluna girer
Papatya_123 Bir kaç gündür de bebişim kıpır kıpırdı dünle bugün bi hareket hissetmedim sizlerde de oluyomu acaba daha çok küçük hareketlerini hissetmek için ama ben hissetmeye başlamıştım minik minik
Deletedmom115 Papatya_123 aynen canım benim dışardan bile belli oluyordu, birkaç gündür hareketleri kesildi, merak ediyorum nereye gittiler 😁
Marryy Papatya_123 canım bende 16 yada 18. Haftada gittiğimde bana da plasenta rahime çok yakın dedi 22. Haftada kontrole gittim hala aynı yerinde yukarı çıkmamış😒
Marryy Papatya_123 inşallah bana çok olumsuz konuşmadı normal doğum yapamayabilirsin dedi birde kendini çok yorma ve ilişkiye girmeyin bekleyelim yukarı çıkacak mı dedi 🤷🏻♀️
mmylmz Papatya_123 dönmez sanırım aşağıda demesı rahım ağzında kanaman olabilir kalkma bu süreç böyle gececek ne yazıkkı. sanırım normal doğumda mümkün olmayacak ama olsun. bebek ıyı olsun korkmayım
Meryemzer Papatya_123 benimde 18. Hafta da şiddetli kanama ile doktora gittim. Doktorum bebeğin eşinin rahimin ağzını kapattığını söyledi ve doğuma kadar yatacaksın dedi şuan 24. Haftamdayım.
Hatice-ert Papatya_123 35 haftalıgım doguracam rabbımın izniyle😂 merak etmeyın dinlenin bol bol ilaclarıda aksatmayın eger doktor verdıyse