Papatya_123 ben 13 haftalıkken gittim doktoruma plasentan önde dedi, çok yorulmaktan mesela kendini koltuğa bırakmaktan falan çekin dedi, 4 tane iğne verdi sonuncuyu iKi gün önce yaptırdım, doktora sordum yeri değişebilir mi diye, evet dedi değişebilir dedi şuan çok ciddi bir tehlike arz etmiyor gebeliğin ilerleyen zamanlarında bu durum tehlikeli oluyor dedi. Şimdi 16 haftalığım, herhangi bir kanama lekelenme yaşamadım, haftaya gidicem doktora tekrar inşallah