sedabl Limonun fazlası tansiyonu yükseltebilir hergün limonlu çay içmiyorum ben mesela ben bir de tuz kullanmıyorum sadece yemeklerde
Minikbirkalp Valla bi laz olarak çaya çok bağlıyım bu konuda doktorum da birşey söylemedi ama kahve günde 1 fincan olmak şartıyla içebilirsin dedi çayı çok içiyorum ama şuan da içiyorum 😊😊
RuzgarsMommy EzgiCan_ yok hayatim yani hem sabah hem akşam 3 4 bardak fazla olabilir demek istedim. Aksam 1 bardak yeterli olur
Mentuglale EzgiCan_ çay aşığı biri olarak önce nasılsa şimdi de aynı içiyorum belki daha fazla 🤗 ama hiç bir zararı olmadı çok şükür 31 haftalığız haftada iki kere falan da Türk kahvesi içiyorum 🤗
Cafede EzgiCan_ ben sadece kahvaltida iki uc bardak cay iciorum kahve filan zaten sevmiordum hic icmiorum 😊 onun yerine sut iciorum ha bazende menengic kahvesi iciorum
RuzgarsMommy Cafede Aynen menengic kahvesinde baya faydalo şeyler var keciboynuzu salep vs bende evde buldum yaptim cok guzel sütlü kahve gibi.
Minnaksever EzgiCan_ türk kahvesi 60 mg filtre kahve 200 mg diye biliyorum ki zaten günlük 200 mgdan fazla tüketmemek gerek ☺️
nil_sugra EzgiCan_ ben çaycıyım. Açık ve şekersiz içerim. Gece gündüz çay içerdim günde sadece 1 ya da 2 Türk kahvesi içerdim. Gebelikte kahveyi bıraktım. Çayı ise sabahları içiyorum. Çaysızlık beni zorluyor ama dayanmaya çalışıyorum
Gamzedngdn EzgiCan_ bende günde 2 en fazla 3 bardak çay 1 fincan türk kahvesi içiyorum nadir durumlarda 2 fincan oluyor türk kahvesi onu da çaktırmadan yarım bırakıyorum ağır gelmesin diye 😂
Hhanim Kahveyi cok severdim gunde en az bir max 3 tane içerdim turk kahvesini. Ama cok soğudum 7-8. Haftalarda. Hala da tiksiniyorum o mis kokusu midemi bulandırıyor. Doktor gunde 2 fincan demisti
Zeynep_alya Ben tek çay içebiliyorum kahveyi doktor yasakladı hamilelikten dolayı nabzım yükseliyor 😔 nabzı yükselen varmı ya da hamilelikle çıkan bir rahatsızlığınız oldumu 19+2 haftalık oldum en ufak bir harekette nefes sıkıntısı yasıyorum
Antalya7 Zeynep_alya gönderiyi paylaşalı 1yılı geçmiş ama aynı sorun bende de var nabzım hemen 98-110 arasına çıkıyor ev içinde hareketlerde bile.Sizde devamında düzeldi mi nabzınız ?8haftalık hamileyim şuan iki hafta önce doktorum düzelmezse kardiyolojiye git demişti siz gittiniz mi kardiyolojiye?
Twinksmom EzgiCan_ Kahvede içiyorum canım bazen sonra pişman oluyorum ama burda herkes günde 2 büyük kupa filtre içiyor çay dılında hamileyken sorun olmaz umarım
Gzmsydr EzgiCan_ ben normalde demligi bitirirdim ama hamilelikde çaydan tiksindim günde 2 3 bardak çay içiyorumdr