Gzduru amin hepimizin inşallah 🙏🏻 Yok özele gitmedim. Şehir hastanesinde sürekli gittiğim doktorum var. Kendisi numarasını vermişti acil durumlarda arayın diye. İkili test zamanım gelince aradım ikili test yapılacak mı hastane durumu basıl geleyim mi diye sordum. Sadece randevulu hastalara bakıyorum sabah gel tenha oluyor deyince gittim. Allahtan hastane bomboştu. Önce ultrasonda kontrol etti. O sırada cinsiyetini de öğrenmiş olduk 😇