celma10 GulcanYvz ben daha kilo verdim 68 ile hamile kaldım. 63 kiloyum şuan. Tatlı asla yiyemiyorum.göbeğim çok az çıktı ama kabızlıktan da olabilir 😁
celma10 TeacherS insanlar evden çıkma işini minimuma indirirse azalır. Aksi halde çok zor diyo uzmanlar 😔
TeacherS celma10 dün A101 postu açıp aldıklarını sergilediler kuyruk olmuş her yerde ne deyim ki bu insanlar yüzünden bitmeyecek böyle giderse
celma10 TeacherS daha az önce eşim bi hastaya corona virüs teşhisi koymuş. Testleri pozitif çıkmış kadının. Mecburen evleri ayırıcaz. İşte insanlar böyle marketlere vs yerlere saldırdıkça çok zor. İnsanın umudu kalmıyo
TeacherS celma10 Allah yardımcınız olsun benim eşimde infaz koruma şu an 15 günlük karantinalar ve bu böyle devam ederse 1 ay ayrı kaldıktan sonra tekrar ayrı kalacağız virüs bitene kadar
Deniz1985 Eylül basi benim daha kilo almadim bi kac hafta daha almassam super olur 61 de kaldim hala oyleyim 18 haftaligim
celma10 TeacherS allah yardımcısı olsun 🙏🏻 Bizim eşlerimiz gibi çalışmak zorunda olan kim varsa Allah yardımcıları olsun inşallah. Çok zor işleri. 🙏🏻 Çok zorlu bir dönemdeyiz. Allah bizim de yardımcımız olsun 🙏🏻 Sanırım güçlü bebekler doğurucaz
seyma-2020 23 Eylül Allah izin verirse ben kilolu gebe kaldım zaten 3 kiloda aldım malesef hayırlısı sağlıklı olalımda inşallah
GulcanYvz Bogurtlen kız sen çok zayıfmışsın 🤭ben 59-60 arası gidip geliyordum hamile kaldığımda şimdi 62 oldum
Gzduru 15+3 um bende 24 eylül sanırım cinsiyetleriniz belli oldumu malum hastaneye gidemiyoruz ve ben bu gidişle 1 ay daha gidemem
celma10 Gzduru ben de 15+2 haftamdayım. 2 hafta önce öğrenmiştim. Erkek olucak. En önemlisi sağlıklı olması 🙏🏻