Guls 2 liyi yaptırdım temiz çıktı canım o yüzden doktorum 3lüyü falan gerek görmedi detaylı tabi bu testlerden apayrı bir durum o yüzden doktorumda kesinlikle önermişti şimdi kendisi bakcakmış zaten o yüzden sorun kalmadı şükür.Hastaneye ayda bir gidiyorum zaten o da mecbur normal takibim için Rabbim hepimizi korusun ve umarım bir an önce kurtulurz bu virüs olayından 🙏🏼