Kızlar Merhaba pazartesi günü detaylı ultrasonum vardı hastaneden aradılar biraz önce şu lanet virüsten dolayı doktorumuz gelmiyor 2 haftadır gelmeyin boşuna dediler.Doktoruma da bilgi verdim normal takibe devam edeceğiz dedi.İçiniz de yaptırmayan var mı yaptırmamak herhangi bir sıkıntıyı gözden kaçırır mı daha doğrusu yaptıramamak benim ki kaldım öyle moralim bozuldu.😞