Melegim12 canım ben doktora gittim kürtaj falan olmadım normal kanama gibi oldu.. doktor ilk adetten sonra hamile kalabilirsin dedi ama ben ve eşim 3 ay beklemek istedik rahim dinlensin parça varsa düşsün diye çünkü kontrole de çağırmadı doktorumuz.. 3. Adetimden sonra hamile kaldım 24+2yiz şuan çok şükür ve riskimizde yok Allah’ın izniyle sadece ilk 3 ay seyahat ilişki bunlara doktorumuzun ve bizim ortak kararımız ile ara verdik çok şükür oğluşumuz geliyor