Bende pazartesi günü doktora gidecem mecburi 20+2 deyim şuan oda düşük riskim vardı rahim ağzına dikiş atıldı ve 10 gün sonra tekrar gel dedi doktor bakalım pazartesi günü inşallah güzel haberlerle yazarım buraya tekrar. Kizlar lütfen dua edin de kızıma sağ salim kavusayim ilk gebeliğin ve biraz kokuyorim