Tevhid Selamun aleyküm kızlar bugün doktora gittim.19 haftalığız bebeğimiz erkek olacak inşallah. 309 gram ve boyu 20 santimlerde sizde durumlar nasıl boyu kilosu normale göre iyimi merak ettim? 😊
Manyakcadl Tevhid bende 18 deyim de 3 haftadir gidemiyormki doktor gelme dedi resmen 🤦🏻♀️Hic bi bilgim yok😔
Gokcenurylmm Daha gitmedim ama merak ediyorum nisanın ortası gideceğiz im 18 haftalığız 😊 maşallah sağlıkla kucağınıza alın inşallah benim ikinci kız olacak 🥰
Tevhid Gokcenurylmm amin sizde sağlıkla alın inşallah 😊 biz coronadan sebep gidemiyorduk 1 aydır bugün ağrım vardı gitmek zorunda kaldık enfeksiyon ve mantar olmuş bende 😐
Gokcenurylmm Tevhid çok geçmiş olsun bende hastane değil doktorumun muayenesine gideceğim için gideceğim aksaklık olmucak ama yine bile mecbur kalmadıkça insan çıkmak istemiyor tabi
Gokcenurylmm Tevhid 3 yaşında kızım var bütün gün onunla ve hamilelikle geçse de uyuyamıyorum 🙁🤭 inşallah geçer bu zamanlar
Tevhid Gokcenurylmm sağol😊aynen öyle tedirgin oluyoruz dr da 6 hafta falan sonra gel sıkıntı yok dedi içim rahatladı
Gokcenurylmm Tevhid çok şükür inşallah çok güzel bi hamilelik ve doğum dilerim sizin için sağlıkla gelsinler 🥰
Tevhid Gokcenurylmm bide benim bebekte gece oynamaya başlıyo gündüz sakin şimdiden gece kuşu oldu benim gbi😂
Tevhid Bu arada maşallah iki kız çocuğunun olmasıda çok güzel bende hep kıza meyilliydim sonra erkek denilince ona meylettim. Dedim hayrlı evlat olsunlar da kız erkek ferk etmez😍
Gokcenurylmm Aynen öyle hiç farketmez canım sağlıklı olsunlar da ama bende mutluyum tabi iki tane kızım olacak diye 🥰
Tevhid Gokcenurylmm inşallah yaa 😍ilki tedaviyle 4 buçuk yıl sonra oldu inşallah ikincide sıkıntı yaşamayız hayrlısıyla🤗
Gokcenurylmm Tevhid rabbim hep hayırlısını nasip etsin çok şükür bir tane de olsa nasip etti inşallah gönlünce olur ikinci de olur canım 🥰