Hmlayse günaydın canım ☀️reglim 3 gün geçtiğinde 19,84 tü, bundan 4 gün sonra 144 tü, bundan 6 gün sonra yani dün de 2242 ydi. Ben sürekli interette değerlere baktığım için kendimi o kadar üzdüm ki artış düşük diye ama 4 gün içinde 144 olduğunda doktor gayet iyi demişti şaşırmıştım. Kimyasal gebelikten korkuyosun galiba, artış hızını takip edecektir doktor, o kadar çok doktoru okudum ki kimyasal gebelikte artış hızının düşük olması gerekiyor bunu anladım 🤗 bu senin ilk testinse inşallah bir sonraki beklenen şekilde çıkar 🌸