Hmlayse beta değeri sıfırlanınca kendiliğinden atıyor vücut adetle beraber. Ben ilkinde doktora gittim hcg 50ydi adet günümde. Doktor değer dğşük kimyasal olabilir dedi. Ertesi gün kanamam oldu. Diğerinde adetime 4 gün kala test yaptım aşırı silik çizgi çıktı. 2 gün sorma tekrar yaptım çizgi daha da silikleşti ve değerin düştüğünü kimyasal olduğunu anladım. Ondan sonra ertesi gün hiç çizgi çıkmadı yani değer 0landı ve kanamayla atıldı