Zeynepsamet kusura bakmayın ama bayanın gerçek olan bişeyi bilmeye hakkı var kafamdan uydurdugum bişey degil bu googla ikiz gebelik yazsa cikcak şey riskli gebeliktir zaten ben bayana yok çocuğun düşer yok kaybedersin demiyorum sadece bu bebeklerin erken doğma riskinden dolayi sadece biraz daha dikkatli incelenmeye gerek görüyorlar aynı zamanda riskli gebelik neden korkulacak kötü hissedilecek bi durum olsun sadece biraz daha tebbirli olmak gerekiyor ki 30 haftalık hamileyim hala doktora gittiğimde heveslenme yorumları duyuyorum bszi rahatsızlıklarimdan dolayi o yüzden burda kimsenin hevesini kırıp uzucek bişey yapmam uyarıya ihtiyaç görmüyorum