Sdmhmt Hcruyr oy oy napcaz biz yaklaştıkça korku sardı beni bi yanda kavuşma heyecanı bi yanda korku 😏 biz taşısak 9 ay eşler doğursa keşke 🤣 ne güzel olurdu 😊
Hcruyr Sdmhmt eşime bunu söyleyemiyorum bile 😄 askeri personel . Sen benim yerime 45 kilo çantayla bı kere göreve git gel ben senin yerine 10 kere dogurayim diyor hemen 😄
Kkubu80 Sdmhmt Ben normal doğum istediğim için onu sormuştum Sgk lıya Normal doğum 1250 tl Sezeryan da 1500-2000 arası değişiyor demişti isteğe bağlı olarak sanırım sezeryanda değişiklik oluyor fiyat.
S-e3506 Sdmhmt ibni sina hastanesi özcan Doğanay kesinlikle alanında 1 numara benim için daha önce başkasına gidiyordum memnun kalmadım buna geçtim
S-e3506 Sdmhmt doğum ücretini henüz konuşmadık ben 15+3 olduğum için daha erken olduğu için henüz görüşmedim
Arya12 Sdmhmt yenihayat erçin bey çok iyi ya da ibni sima Özcan bey ama randevu bulmak çok zor herkes tarafından tercih edildikleri için
Arya12 Sdmhmt hiç bilmiyorum canım ya osmaniyeliyim ama yurtdısındayım. Osmaniye’de olsam o ikisinden birine giderdim.