Sdmhmt yok henüz o aşamaya gelmedim cnm ben. Özcan bey e bekarken adet düzensizliği pko tedavisi için gidiyordum çok iyi bir doktor. Evlendikten sonra da bebek hazırlığı için vs gittim. Ilgili alakalı yumuşak tavırlı ve bir o kadar da hastası çok. Zor randevu alabiliyordum. Erçin bey de yeni hayata yeni geldi diye biliyorum bir kez gittim geçen ay adet gecikmesi yaşadım gebelik mi var acaba diye o da çok iyi bir doktor herkes de onu öneriyor açıkçası. Hakkında hayırlısı inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebisini. Benim için de dua eder misin bu ay güzel bir haber alayım inşallah 🙈😇💕