ranacicekk Myasminn o zaman olur bazıları hissetmeye biliyormuş böyle şeyleri ağrısız sızısız doğum olabiliyormuş bünyeyle alakalı demekki
ranacicekk Arzucan ben bugün nstye bağlandım sancım çıktı biraz ama çok değilmiş bel ağrısı oluyo zaten muhtemelen sizinde öyledir
Arzucan ranacicekk bende bağlandım geçen hafta bendede az çıktı ağrı gittikçe agirlasiyoruz Allah elimize almayı nasip etsin inşallah 🙏