1dem ranacicekk 37+5 im bende. Geceleri çok sancı oluyor ama devamı gelmiyor. Uyumaya korkar oldum. Allah yardım etsin. Korkuyorum dudağım uçukladı. 😑
ranacicekk 1dem bendede oluyor geceleri kasığımdada batma oluyo uyanıyorum ayağa kalkıyorum yürüyorum biraz geçiyo
ranacicekk 1dem aynen zamanı gelmesini çok istiyorum ama artık acaba nasıl olacak ne olacak diye düşünmekten bi hal oldum 😁
1dem ranacicekk çok tırsıyorum ya ben 😁 ilk gebelikte gece sancı gelmişti psikolojik olarak heralde gece zor uyuyorum 🤦
ranacicekk 1dem ikinci hamileliğiniz mi ☺️ Benim ilk olduğu için belkide heyecanla bekliyorum ne olduğunu da bilmediğim için
ranacicekk Myasminn o zaman olur bazıları hissetmeye biliyormuş böyle şeyleri ağrısız sızısız doğum olabiliyormuş bünyeyle alakalı demekki