🙋♀️ 14 şubatta buluşacağız minik erkeğimle 😍 şimdilik tarih değişmezse 14 e endeksledik kendimizi Şafak sayıyoruz.. haftaya cuma kontrolüm var umarım o zaman doktor Doğum planını söyler .. sezeryan olarak bekliyorum başından beri doktor zamanı gelince konuşacağız dedi ama hala ses yok.. geçen hafta neredeyse doğuruyorum sandım sancıdan allahtan doğum sancısı değilmiş enfeksiyonun getirdiği sancıymış.. hastanedeki herkes Doğum sanmıştı .. ve hala çantamı hazırlamadım 😒