Ruhsuz Ben 34.jaftamda bıraktım doktor bırak dedi, az önce instegramda bir bayan doktora ne zman bırakayım diye sormuş doktor da doğumdan 3 gün önce bırak demiş benim doktorum neden erken bıraktırdı kafam karıştı şimdi
Bdee07 Ruhsuz ben 35+6 yım dün kontrolüm vardı bıraktık ama daha erkende olabilir bence çünkü bana neden hala kullanıyorsun dedi ilk defa gittiğim bir doktordu
juliet Ruhsuz bana 32de veya 34 bırakabilirsin demişti bende 32de bıraktım. Doğuma 3 gün kala riskli değil mi kan sulandırıcı olduğu için
Ruhsuz Benim doktor ta baştan demişti 34 de bırakırsın diye, az önce de o yazıyı okuyunca korktum açıkcası ama iğneye devam ediyorum
Siyahkelebek Ben 150 mg ecopirin kullanıyorum. Doğuma yakın bıraktıracakmış çünkü doğum esnasında kanamanın çok olmasına sebep olabilirmiş. Doktorunuz muhtemelen o yüzden bıraktırmıştır
htc_jimm29 Siyahkelebek bende ecoprin kullanıyorum burun kanaması yapıyor sonra bir gün ara veriyorum tekrar alıyorum. 21. Haftadayım doğuma kadar kullanacağım… sizde de burun kanaması oluyor mu ?
gulaykr Ysssm Kan akışımda direnç görmüştü onun için vermişti bana. Rahimdeki damarlarda sanırım. Sağ ve soldaki aterlere mi ne bakmıştı sol da az bir direnç var demişti.
GENCOBGM Bende tüp bebekle hamile kaldim coraspin kullaniyordum fakat 9haftaliktim kanamam geldi rahimde kanama alani oluşmuş diye coraspini kestirdi doktorum ondan sonra kanama falan olmadı çok şükür