1dem Kızlar hastane çıkışımı 17 martta ödedim. 10 15 iş günü diyor ama hala gelmedi. Ben 37+5 oldum ve bebek her an gelebilir. Bu durumu yaşayan oldu mu?😢🤔
CananAkdag 1dem Nerden aldın ki canım aldığınnyerle iletişime geç dicem ama yada kargoyla ortalık karışık kargocular kargo getirmiyor evlere gel kendin al diyor resmen 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
2cocukluhayatadogru 1dem 10-15 iş günü içinde haftasonları dahil olmuyor, siz biraz geç sipariş vermişsiniz aslında, çünkü henüz verdikleri süre dolmamış, bilinen bir siteyse tedirgin olmayın ilk internet alışverişiniz olduğu için sanıyorum 😍
1dem asyaa15 o kadar yazdım ki bıktım artık. Yarın 14.gün olacak. Sinirim bozuldu artık. Soruyorum 10 15 gün diyor başka bişey demiyorlar
Eylul-Ada2020 Göndermişler mi sorun hatta kargo sipariş nosu isteyin elime ulaşmadı diye peşine düşsünler
asyaa15 1dem 2 gün daha bekle bakalım canım. İnşallah dogumdan önce olur. Ama gercektek güzel kaliteli ürünler
NihalBurak 1dem bende o siteden alışveriş yaptım tam 15. Gün kargoya verdiler inşallah yarın elime ulaşacak
Serenity_ 1dem bende farkli bir sayfadan yaptirdim 7 gunde elime ulasti. Baskidan dolayi olabilir zaten kargoya verilince bikac gune gelir. Bu aralar 7-8 kargom geldi en gec gelen 2. Gun geldi erken getiriyorlar bu aralar 😬
NihalBurak 1dem inşallah canım Msj atıp bi sor istersen ben de sormuştum ne zaman kargoya vereceksiniz diye hemen cevap vermişlerdi
Kubrakrk asyaa15 merhaba bnde o sayfadan almayı düşünüyorm güzelmi isim yıkannca gitmez deilmi yada renk vermez mi
asyaa15 Kubrakrk canım ürün cok iyi yumusak güzel yani ben begendim. Ama daha yıkamadm nasip olursa bikaç gün içinde yıkayacgm ama bi sorun olmuyor die yorumlar okumustum renginde yda yazısında .